Monday, September 20, 2021
Reklamcılık, Kültür & Sanat, Müzik, Kitap

Google tarafından hedeflenmiş reklam odaklı sürpriz adım

Apple, iOS 14 ile attığı güvenlik adımlarıyla ortalığı birçok dev için karıştırdı. Bunlardan birisi olan Google, kısa süre önce önemli bir…

By admin , in Dijital Pazarlama , at Mart 4, 2021

Apple, iOS 14 ile attığı güvenlik adımlarıyla ortalığı birçok dev için karıştırdı. Bunlardan birisi olan Google, kısa süre önce önemli bir adım attı.

Apple son dönemde güvenlik ve gizlilik konusunda büyük adımlar atıyor. Aynı zamanda birçok ülkede yasal olarak Google gibi internet devlerini artık hiç olmadığı kadar sıkıştırıyor. İşte bunların ışığında Google’dan sürpriz bir hamle geldi. Firma bugün itibarıyla tarayıcı geçmiş üzerinden hedeflenmiş / kişisel reklam gösterimini ve takibi keseceğini duyurdu. Yani firma artık kullanıcıların tarayıcı geçmişlerini takip ederek ona göre özel reklamlar karşınıza çıkarmayacak. Bu gerçekten sürpriz bir adım ve son kullanıcı için oldukça güzel görünüyor. Ana gelir kaynağı halen reklamlar olan şirket, elbette takip sürecini tamamen sonlandırmıyor ancak süreci eskiye nazaran ciddi şekilde esnetiyor. Firma yeni dönemde daha “karma veriler” kullanmaya yöneliyor. Bu konunun yakında detaylanması bekleniyor.

Comments


Bir cevap yazın


E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir